Aranyos történeteink
Három kategóriában is elhozta az aranyérmet a Fornetti Group a Trade Magazin által kiírt, hetedjére megrendezett
„Starstore – Év Kereskedője” versenyen.
Három kategóriában is elhozta az aranyérmet a Fornetti Group a Trade Magazin által kiírt, hetedjére megrendezett
„Starstore – Év Kereskedője” versenyen.
Egy brutálisan erős, 28 éves magyar fiatalember és a Fornetti együttműködésének magyar rekord lett a vége: Buda Richárd 455 kilogrammot nyomott ki a 2021-es erőemelő világbajnokságon, amivel megnyerte a versenyt.
A Fornetti folyamatosan fejleszti termékeit, boltjait, értékesítési rendszerét. Ennek a folyamatnak a része a pékségek megújulása is. A kecskeméti bemutató üzlet után, november 2-án a budapesti Sugár áruházban is megnyitott a megújult Fornetti üzlet.
4. generációs franchise modell - A digitalizáció és a modernizáció az alapja a Fornetti új modelljének. „A jól működő rendszerünk finomhangolására kell koncentrálnunk, amely révén fokozzuk a vásárlói élményt”
Nem közhely, hanem mindennap tapasztalható jelenség: a Fornetti a jövőben gondolkodik, és üzletfilozófiájának fontos része a folyamatos innováció. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy a Fornetti New
Times hasábjain minden számban több fejlesztésről is beszámolunk. Most épp egy robotokból álló gyártósor tesztüzeméről írhatunk.
A koronavírus-járvány következtében kialakult nehéz és embert próbáló körülményekre a Fornetti gyorsan és határozottan reagált. Elindította „Süss otthon!” kampányát, amelynek az a lényege, hogy a vásárlók a boltokban immáron a fagyasztott termékekhez is hozzájuthatnak. Ha ez megtörtént, nincs más teendő, mint választani a felkínált 14 termékből, és az otthoni sütőben elkészíteni azokat.
A Fornetti fennállása óta állandó résztvevője a különböző kulturális és könnyűzenei fesztiváloknak, és a partiszezon nyitóbulija szinte mindig a februári busójárás Mohácson. Idén sem volt ez másként, az esemény pedig azért volt különleges, mert a cég itt próbálta ki az új árusító furgonját.
Segítsünk együtt! Pénzadomány-gyűjtő Facebook-kampány indult a hazai betegellátó intézményeknek. A Fornetti Group egymillió forintot ajánlott fel a járvány elleni küzdelemhez, és erre biztatja a partnereit is „Segítsünk együtt!” címmel pénzadomány-gyűjtő Facebook challenge-játékot indított a Fornetti Group. A cég az ismert és elismert gyermekorvos Dr. Novák Hunor példáját követte, aki március elején egymillió forintot ajánlott fel non-invazív légzőmaszkok beszerzésére.
A Fornetti is támogatja Szabó Zsolt Dávid autóversenyzői karrierjét Együttműködési megállapodást kötött Szabó Zsolt Dávid autóversenyző és a Fornetti. A cég jóvoltából Zsolt követői mostantól közelebbről is megismerhetik a tehetséges sportoló mindennapjait. „Hatalmas büszkeség számunkra, hogy bejelenthetjük, hogy közös útra lépünk Magyarország legnagyobb és legsikeresebb pékipari vállalatával, a Fornettivel” – jelentette be Szabó Zsolt Dávid, aki az idei szezont egyetemi tanulmányai miatt kihagyta, és jelenleg arra készül, hogy minél jobb állapotban térhessen vissza a versenypályára.
A Fornetti nemcsak az ízekben keresi mindig az újat, a csomagolásban sem adja alább: követi a trendeket, keresi az egyedit, a fornettis színvilágot és életérzést. Az eredmény nem maradhat el: közel egy év tervezés és munka után ma már új zacskóban lehet hazavinni a Fornetti pékáruit.
Fornetti kiskunfélegyházi gyárában a cég közelmúltjának legnagyobb fejlesztését vezényelték le. Nagyobb kapacitású lisztbehívó rendszert, automatizált csomagolósort építettek, és a kocsis rendszerű kelesztő, sokkoló gyártási folyamatot itt is felváltotta a kelesztő- és fagyasztótornyos rendszer. A fejlesztésről Hajdú Gábor műszaki és üzemeltetési igazgató számolt be lapunknak.
Idén már második alkalommal szervezték meg a Fornetti családi napját. A menedzsment tavaly döntött úgy, hogy a karácsonyi ünnepi találkozó mellett - ahol csak a munkatársak vesznek részt – egy olyan eseménnyel is kedveskednek a munkavállalóknak, ahol a családtagokat is vendégül látják.
Fornetti-vakáció fesztiválüzemmódban. Ha nyár, akkor fesztivál, és ha fesztivál, akkor Fornetti roadshow. Ahogy tavaly, úgy idén is felültünk a buli szerelvényre, és jártunk sportos napokon, terápiás táborban és sok-sok könnyűzenei fesztiválon. Most felidézzük az élményekben gazdag kalandozásunkat.
Az ARYZTA AG kötelékében töltött nyolc év után Balthas Klein, a Fornetti Csoport operatív és adminisztratív ügyvezető igazgatója úgy döntött, hogy a jövőben az ARYZTA-n kívül keres új kihívásokat. Az anyavállalat a Fornetti Csoport megnevezett ügyvezető igazgatói teendőinek ellátására Bánhidi Attila kereskedelmi és marketing igazgatót kérte fel.
Egy igazán sikeres program - Négy hónap alatt bizonyíthatnak a tanulók. A Fornetti gyakornoki programja már három éves múltra tekint vissza. A középfokú iskolák növendékei négy hónapig dolgoznak a Fornettinél, határozott idejű munkaszerződéssel, rendes fizetésért. És ha minden stimmel, jöhet a teljes értékű munkavégzés.
Márciusban az Aryzta Food Solution meghívására kiállítóként vett részt a Fornetti a hamburgi Internorga nemzetközi élelmiszeripari szakkiállításon és konferencián. Európa egyik legrangosabb gasztronómiai bemutatója olyan szakmai esemény, ahol élelmiszeripari, sütő- és cukrászipari, szálloda- és vendéglátóipari, gasztronómiai, valamint csomagolóipari kiállítók mutathatják be innovációikat, termékeiket és szolgáltatásaikat.
A Fornetti Gastro az idén is képviseltette magát a XXVI. Turisztikai Évadnyitó Gálán február elején, a Budapesti Kongresszusi Központban.
Doris Bociort, Fornetti Románia marketing koordinátora és közkapcsolatokért felelős menedzsere büszkén számol be a cég egyik legújabb nemzetközi sikeréről, melynek során a Fornetti-hálózat immár Cipruson is megkezdte terjeszkedését.
„A kölcsönös előnyökkel járó együttműködés kezdete egy 2016-os kiállításig vezethető vissza, ahol a ciprusi partner kereste meg a Fornettit, és az első találkozástól a szerződés aláírásáig mindössze 3 hónap telt el.
Gasztrobloggerek készítettek BakeFitt alapú szendvicsrecepteket. Olaszos bresaola bagett, teriyaki csirkés valamint a kakukkfüves-ricottás szendvics őszibarackkal - a Városi Konyha, a Kreatív Séf és a Breakfast Lover Lili gasztrobloggerei 2017 augusztusában a Fornetti segítségével megmutatták, hogy egy szendvics jóval több lehet a sonka plusz lapkasajt kombinációjánál. Az ínycsiklandozó receptjeikben egy dolog még biztosan közös a fantasztikus ízeken kívül: mindegyik a szénhidrátcsökkentett BakeFitt bagetteket veszi alapjául.
Megnyitotta eddigi legmodernebb FFB – Fornetti Food and Beverage látványpékségét az idén húszéves születésnapját ünneplő Fornetti. A Budapesten, az Oktogon téren található üzlet a nemzetközi trendeknek megfelelő, kibővült kínálattal, megújult, fiatalos arculattal és önkiszolgáló rendszerrel várja a vásárlókat. Hamarosan újabb FFB látványpékség szaküzletek nyílnak a fővárosban és vidéken egyaránt; a bolttípust emellett a külföldi piacain is meghonosítaná a Fornetti, amely az elmúlt két évben számos új országban jelent meg a termékeivel.
A 2017-es évben is folytatja az SOS Gyermekfalvak aktív támogatását a Fornetti Kft.: a tavalyi, közel 1,146 millió forintos adomány után a cég továbbra is ingyenesen biztosít reklámfelületet a zacskóikon a szervezet adományvonalának, de emellett az idén már a nevelőszülőknél élő gyerekek tehetséggondozását is segíti.
Együtt szárnyalunk – hatalmas szülinapi rendezvénnyel ünnepelte születésnapját a Fornetti. A 2017-es év különleges a Fornetti számára, hiszen a cég fennállásának 20. évfordulóját ünnepelhette idén. A két évtizede tartó sikersorozat méltó megkoronázása volt a szeptemberi Fly Fornetti fantázianevű születésnapi rendezvény, amelyet a Terminal1 Event Centerben rendeztek meg. A közel 650 fős rendezvény szervezői igazán kitettek magukért, ugyanis minden tekintetben sikerült egy, a megszokottól eltérő eseményt létrehozni.
Büszkék vagyunk arra, hogy Európa egyik legjelentősebb élelmiszeripari kiállításán mutathatjuk be Hamburgban a Fornetti termékeit a német piac számára. A hamburgi Internorga Európa egyik legrangosabb gasztronómiai kiállítása; a 2017-es eseményen a Fornetti az Aryzta AG égisze alatt mutatta be kínálatát.
Több mint 1200 résztvevő ünnepelte a cég 20. szülinapját – a szórakoztató programok mellett sok önkéntes gyülekezett a Vörös Kereszt véradóstandjánál is.
Nőtt a minimálbér és a garantált bérminimum 2017-ben, ugyanakkor csökkentek a munkáltatói járulékok. A Fornetti a kötelezőnél jelentősen nagyobb mértékben emelte alkalmazottai fizetését, minden egyes dolgozó bruttó 96 ezer forinttal vihet többet haza 2017-ben, mint egy évvel korábban.
Ünnepelni közösen jó: a huszadik születésnapja alkalmából az ország vezető gasztromagazinja, a NoSalty munkatársait, illetve bloggereket hívott meg a Fornetti a budapesti Ferenciek terén található zászlóshajó Fornetti Food and Beverages üzletbe egy termékkóstolóval egybekötött látogatásra. A jó hangulatú esemény egy részét a NoSalty élő Facebook videóban is közvetítette, amelyet már közel harmincezren tekintettek meg a közösségi oldalon.
A Román Kereskedelmi Kamara a legjobb pékipari vállalkozásnak járó díjjal ismerte el a Fornetti romániai leányvállalatának 2015. évi teljesítményét.
Az ország legjobban teljesítő pékipari vállalkozásának választotta a román Országos Kereskedelmi Kamara a Fornetti Romániát, a magyar gyökerű nemzetközi Fornetti Csoport tagvállalatát a 2016. november 10-én, Bukarestben megtartott rendezvényén. A 2015-ös év teljesítményét az ipari nagyvállalatok kategóriában, a kenyértermékeket, süteményeket is friss péktermékeket gyártó vállalkozások között értékelte a legjobbra a romániai szakértői döntőbizottság.
Rangos szakmai elismerést kapott két megújult arculattal rendelkező Fornetti-üzlet: a Ferenciek terén elhelyezkedő, a vállalat új street food koncepciójának jegyében életre keltett önkiszolgáló Fornetti Food & Beverage bolt, valamint egy szolnoki Coop-ban található péksarok is SuperStore díjat nyert. Az elismeréseket a hazai és nemzetközi szakmai zsűri a dizájn, az árubemutatás és a kiszolgálás minőségének szempontjait is figyelembe véve ítélte oda.
Lezárta első, a vállalat és a partnerek növekedését támogató, 6 hónapja indított fejlesztési programját a Fornetti Csoport. A 600 millió forint összértékű fejlesztési program első elemeként a vállalat tavaly Kiskunfélegyházán alakított ki egy új bútorgyártó üzemet, ezt követte a program második ütemében a romániai pékáru gyártóüzem termelőkapacitásainak most lezárult bővítése, miközben a program harmadik elemeként a vállalat csoportszinten 38 új jármű üzembe állításával modernizálta szállítókapacitásait.
Új üzletláncban új termékpaletta. A tudatos fogyasztókat megcélzó termékekkel, sajátmárkás üdítőkkel, street food kínálattal, valamint korszerű arculattal várja régi és új vásárlóit legújabb üzlettípusában a Fornetti. Magyarország vezető fagyasztott pékáru gyártója a „Fornetti Food and Beverage” (FFB) üzletlánc első boltját a Ferenciek terén április elején nyitotta meg; az új üzlettípus lesz a nyugat-európai terjeszkedés zászlóshajója is.
2016 augusztusában elindítja 12 hónapos, „A holnap szakembere” névre keresztelt gyakornoki programját a Fornetti Csoport.
Az élelmiszerek jelentősége az elmúlt néhány évtizedben felértékelődött a modern társadalmak számára, az étel elérhetősége alapvetően határozza meg ezen társadalmak tagjainak életmódját, lehetőségeit. Míg alig két évszázada az emberek döntő többségének volt valamilyen közvetlen kapcsolata az élelmiszer-előállítással, ma már a több mint 300 millió európai lakos többségének nincs meg a tudása (és sok esetben a lehetősége sem) arra, hogy megtermelje maga számára az élelmiszert.
Teljesítménye alapján a Fornettit választotta a tavalyi év franchise hálózatának a Magyar Franchise Szövetség, amely minden évben az országos lefedettséggel és szakmai ismertséggel, illetve legalább öt éve működő hálózattal bíró hazai vállalkozások közül választja ki a győztest. Sebastian Gooding, a Magyarországon piacvezető és az elmúlt kilenc hónapban a bővülő hazai és külföldi értékesítés révén 10 százalékkal erősödő Fornetti ügyvezető igazgatója szerint az elismerést a partnerekkel közös növekedést megcélzó vállalati stratégia következetes megvalósításának köszönhetik. Ennek kiemelt elemei a piaci trendek és fogyasztói szokások nyomon követése, a tudásmegosztás, a kiemelkedő értékesítés támogatás és az elkötelezett munkatársak. A mostani sikerek alapján a Fornetti nyáron már a német fogyasztókat veszi célba.
A fogyasztói magatartás tudatosabbá válása, az élelmiszerekkel szembeni igények változása teljes paradigmaváltásra készteti a hazai élelmiszeripart, amely a korábbi termelés fókuszú működésről a fogyasztói elvárások minél teljesebb megismerésére és kielégítésére kell átálljon – állapították meg egybehangzóan a résztvevők a Fornetti Kft., a Földművelésügyi Minisztérium, a Funkcionális Élelmiszerlánc Terméktanács és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal közös rendezésű konferenciáján 2015. december 11-én, Budapesten.
Az SOS Gyermekfalvak működését nagylelkű adománnyal segítette a Fornetti Kft.
A Mikulás napi jótékonysági rendezvényen a Noir Színház az SOS Gyermekfalvak részvételével jótékonysági előadást szervezett hátrányos helyzetű gyermekek számára a budapesti Duna Palotában. A rendezvény a Fornetti Kft. támogatásával egészült ki.
Ünnepélyes keretek között megnyitotta kapuit a Fornetti Kft. kiskunfélegyházi bútorgyártó részlege az Izsáki út 26. sz. alatt.
A Fornetti Csoport 2 millió Euros befektetési tervének első eleme megvalósult az Asztalosüzem indításával. A befektetési terv keretében szereplő elemek mind a Fornetti Csoport stabilitását, és további növekedését szolgálják. Mindenképpen fontos ezek között a partnerekkel való kapcsolat erősítése. – nyilatkozta Sebastian Gooding, a Fornetti Group ügyvezető igazgatója a városunkban megnyíló bútorüzem kapcsán.
Fornettivel tankoltak a Coop Rally versenyzői
2015. szeptember 10-én a kecskeméti Fornetti gyár volt az egyik kiemelt állomása az immáron 10. alkalommal megrendezett Coop Rally-nak. A közel 100 csapat részvételével zajló baráti versengés célja, hogy erősítse az együttműködést a magyar üzletlánc partnerei között. A kecskeméti állomáshelyen tartott sajtótájékoztatón Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium parlamenti államtitkára kiemelte: a Fornettinek sikerült ötvözni a jó minőségű magyar alapanyagot a kiváló technológiával és a magyar leleményességgel, ezért is szerencsés, hogy talált olyan befektetőt, amely hozzásegíti őket termékeik értékesítéséhez szerte a világon.
A svájci-ír Aryzta AG 2015. augusztus 4-én megvásárolta a Fornettit, ami egy új fejezetet jelent Magyarország piacvezető pékipari vállalatának történetében. Az ARYZTA nagy örömmel támogatja a Fornettit, hogy meghatározó magyar vállalatból, nemzetközi szinten is elismertté váljon.
Lezárult a 2015. évi Rókalandozó játék döntője Kecskeméten az élményfürdőben, a gyereknapon. Ez már a második alkalom volt a játék történetében. A játékban elért legjobb eredmény alapján 15 gyermek személyesen adott számot tudásáról és felkészültségéről. A kis játékosok közel 100 000 Ft értékű sporteszközökkel térhettek haza fejenként.
Január 22-én sor került a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálaestjére. A gálavacsora a hazai franchise szektor legrangosabb eseménye. A Szövetség gálavacsoráján számos díjat adnak át a szakma képviselőinek.
2013. szeptember 20-án, péntek délután a magyar élelmiszeripar tizenhat meghatározó vállalkozásának a képviselőjével írt alá stratégiai szerződést Fazekas Sándor, a Vidékfejlesztési Minisztérium vezetője.
A Fornetti Kft. részéről dr. Szabó József ügyvezető igazgató szignálta a megállapodást. A miniszter az aláírások után elmondta: még több siker, és a magasabb foglalkoztatottság elérése a kormány célja a gazdaság szereplőivel kötött együttműködéseknek.
A Fornetti támogatási és szponzorációs politikájában a gyermekegészségügy prioritást élvezett és élvez ma is. Ennek a társadalmi felelősségvállalásának egyik megvalósulása a szívbeteg gyermekek gyógyítására létrehozott alapítványának támogatói tevékenysége. A gyermekgyógyászat mellett fontos szempontként kezeli az egészséges társadalom megvalósulásában a gyermekek és fiatalok sportolásra nevelését, sporthoz szoktatását is.
Az utóbbi években egyre többet hallottunk a transz-zsírsavakról, s a vállalati oldal részéről is sok ígéret hangzott el használatuk kiiktatására, csökkentésére. De mik is ezek?
Mik azok a transz-zsírsavak és hogyan jönnek létre?
A Vodafone jóvoltából a Fornetti Fagyasztott Pékáru Termelő és Kereskedelmi Kft. logója a Vodafone McLaren Mercedes csapat mindkét autóján megjelenik a Forma-1 Magyar Nagydíj alatt.
A Vodafone jóvoltából már harmadik alkalommal kerülhet fel sikeres magyar vállalkozás logója a Vodafone McLaren Mercedes versenyautóinak oldalára. Idén a közönség a 2009-es világbajnok Jenson Button, valamint a 2008-as világbajnok Lewis Hamilton autóján a Fornetti Kft. logójával találkozhat.
Projekt neve:
„Adalék és tartósítószer mentes bakteriális kovászolású tradicionális kenyér és sós péksütemények, valamint az innovatív termékek nagyüzemi gyártási technológiájának kifejlesztése a Fornetti Kft.-nél”
Uniós védettségre pályázik a tepertős pogácsa. Az évekkel ezelőtt elindított ügy a végéhez közeledik, ha az uniós tagállamok hat hónap alatt nem emelnek kifogást, akkor a pogácsa hagyományos különleges termék lesz, ezzel az uniós rendszerben a gyengébb védettséget fogja élvezni.
Magyarországon a lakosság jelenlegi (2000-es évek) táplálkozási szokásait tekintve átlagosan 38-40%-ra becsülhető a zsír (és olaj) fogyasztásból származó energia-bevitel. Élettanilag 25% is elég lenne, de ennyi viszont feltétlenül kell, ennek oka – azon túl, hogy az aromaanyagok a zsírokban dúsulnak s ezért a magas élvezeti értékű, jó érzékszervi tulajdonságokkal rendelkező élelmiszerek általában nem zsírszegények.
A Fornetti Holding tagvállalatainál folyamatosan nagy hangsúlyt fektetünk az élelmiszerbiztonságra. Alapanyagaink befogadása és felhasználása kizárólag a rendkívül szakszerű laboratóriumi vizsgálati eljárások lefolytatása után valósulhat meg. Liszt alapanyagunk kiváló minősége és élelmiszerbiztonsági megfelelősége érdekében már évekkel ezelőtt kialakítottuk a teljes termelői és feldolgozói integrációt, mely alapján a szántóföldtől a fogyasztó asztaláig végig tudjuk követni termékeink megfelelőségét.
A Vállalkozáskutatás Európai Fóruma (European Forum for Entrepreneurship Research - EFER) a Fornetti vállalatot NEW EUROPEAN CHAMPIONS (Új Európa Bajnoknak) választotta.
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara megalakulásának 10. évfordulója alkalmából Mercur Díj elnevezésű kitüntetést alapított a rendszerváltás óta eltelt időszakban a magyar gazdaságban kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalkozók, vállalkozásvezetők elismerése céljából.
Akkreditált külső laboratóriummal bevizsgáltattuk az általunk használt búzaliszt valamint késztermékeink ellenmintáit. A külső laboratórium vizsgálati eredményei megerősítették: a Fornetti által használt lisztben a DON toxin érték jóval a magyar jogszabályban előírt, megengedhető mérték alatt van, következésképpen termékeink élelmiszerbiztonsági mutatói kitűnőek. A Fornettinél az élelmiszerbiztonság már valóban nem csak cél, hanem eszköz a kiváló minőség, a vásárlók megbízható kiszolgálása érdekében!
Ázsiában terjeszkedik a péksüteményeket gyártó magyar tulajdonú Fornetti, középtávon pedig Amerikát veszi célba - derült ki abból az interjúból, amelyet az [origo] készített Palásti József alapító-tulajdonossal és Szabó Józseffel, a cégcsoport leányvállalatait tömörítő holdingügyvezető igazgatójával. Elismerték, hogy a cég gyors növekedése okozott problémákat, és beszéltek arról, hogy az alapanyagok drágulását kiküszöbölni nem lehet, az élelmiszerek egyre drágábbak lesznek.
Évtizedek óta nem jelent meg igazi magyar élelmiszeripari márka a nemzetközi piacon. Míg a korábbi sztárok szinte nyomtalanul eltűntek, a Fornetti néhány év alatt valóságos diadalutat járt be Európában, és immár a kontinensen kívül is. A „pogácsás lánc” - mintegy 7000 tagot számláló! - boltjait Isztambultól Torontóig megtalálni, és a fejlődés egy percre sem állhat meg. Még akkor sem, ha kiválik egy partner a jól működő hálózatból. Erről, és a Fornetti sikerének titkáról is kérdeztük az alapító tulajdonost, Palásti József pékmestert.
Az első kiállítás, a Buy Brand 2010 szeptember 21-23-ig tartott. Ez egy Franchise kiállítás volt rengeteg érdeklődővel. A Fornettit döntően az egy-két boltos kiskereskedők keresték meg, de partnerséget ajánlott a piac egyik meghatározó vállalata is, amely Moszkva egyik legnagyobb street food cége. Ők azóta már többször jártak Palásti úrnál személyes megbeszélésen és szeretnének szerződést kötni.
Szeptember 12-15. között a Fornetti Európa egyik legfontosabb élelmiszer kiállításán, az Intercool-Intermopro-Intermeat kiállításon vett részt.
A sütik olyan kis szöveges fájlok, melyeket a weboldalak felhasználhatnak arra, hogy még hatékonyabb felhasználói élményt nyújtsanak. A jogszabályok értelmében csak az oldal működéséhez teljesen nélkülözhetetlen sütiket tárolhatjuk az Ön böngészőjében, minden egyéb más süti használatához az Ön engedélyére van szükség.
A "Minden süti engedélyezése" gombra kattintva érhető el a legjobb felhasználói élmény, valamint a további füleken egyesével is engedélyezheti a különböző célú sütiket.
Az Adatvédelem oldalon megtalál minden információt a sütikről és adatvédelemről.
Ezen sütik nélkül az oldalunk nem tudja a legjobb élményt nyújtani, bizonyos funkciók működése akadályozva lenne.
A szabályzat elfogadásával ezen sütik engedélyezésre kerülnek.
Név | Szolgáltató | Cél | Érvényesség |
---|---|---|---|
PHPSESSID | fornetti.hu | Munkamenet-azonosító, a látogató böngészési állapotát rögzíti az oldalbetöltések között. | Munkamenet vége |
cookieConsent | fornetti.hu | A látogató sütikkel kapcsolatos beállításait tárolja. | 1 év |