Anyavállalatunk, az ARYZTA AG vezetői március közepén látogatást tettek a Fornetti magyarországi központjában és üzleteiben, hogy áttekintsék a vállalat működését, kihívásait és a jövőbeli terveit. A látogatás legfőbb célja az volt, hogy a vezetőség első kézből szerezzen tapasztalatokat a Fornetti üzleti és termelési folyamatairól, valamint értékelje a vállalat jelenlegi piaci helyzetét és a növekedési lehetőségeket.
A delegáció tagjai között szerepelt Michael Schai, az ARYZTA januártól kinevezett vezérigazgatója (CEO), Christophe Toitot, a működésért felelős igazgató (COO), Martin Huber, pénzügyi igazgató (CFO), valamint Anthony Proctor, kereskedelmi igazgató (CCO).
A program részeként a vendégek betekintést nyertek az innovációs fejlesztésekbe és a termékportfólió bővítésének kulisszatitkaiba, amelyek a Fornetti folyamatos megújulásának kulcsfontosságú elemei. Ezt követően egy rövid üzemlátogatás során a vezetőség megnézte a gyártási folyamatokat, majd részletesen megismerte a vállalat üzleti struktúráját, szervezetét és értékesítési csatornáit.

A látogatás egyik kiemelt témája az iparági kihívások megvitatása volt.
A DSD (közvetlen bolti kiszolgálás) szolgáltatók helyzete, valamint az SAP-BSC rendszer egyidejű működési változásai mind olyan tényezők, amelyek befolyásolják a Fornetti jelenlegi és jövőbeli működését. Emellett szó esett a kereskedelmi kihívásokról is, különös tekintettel a fokozott árversenyre, a versenytársak jelenlétére és a termékek általános minőségi követelményeire.
A menedzsment tagjai jól szervezett boltlátogatások során felkeresték az új pékségünket Kecskeméten, a Batthyány utcán, a Fornetti Koncepcióüzletet Lajosmizsén, valamint több jelentős kiskereskedelmi partnert. Az üzletláncokkal való együttműködések meghatározó szerepet játszanak a Fornetti termékeinek piaci jelenlétében, így a látogatások során részletesen elemezték a fogyasztói igényeket és a versenytársak stratégiáit.
Egy külön szekcióban a termelési és beszerzési folyamatok áttekintésére is sor került, amelyben a helyi és nemzetközi beszerzési csapatok képviselői is részt vettek.
Az itt elhangzottak hozzájárulnak ahhoz, hogy a Fornetti hatékonyabbá tegye beszerzési stratégiáját és optimalizálja a gyártási kapacitásait. A kétnapos találkozó zárásaként a menedzsment bemutatta a következő száz napra vonatkozó üzleti terveket, amelyben a termelés, logisztika és beszerzés fejlesztésére helyezték a hangsúlyt. A látogatás végén a vezetőség egyértelmű elköteleződését fejezte ki a Fornetti további fejlődése és piaci növekedése mellett.
