Career
Beszerzési Projekt Koordinátor
Az 1997-ben alapított Fornetti Kelet-Közép Európa legnagyobb fagyasztott pékáru gyártója. Megalapítása óta folyamatos fejlesztés és fejlődés jellemzi. Elhivatottak vagyunk abban, hogy 3 gyártóüzemünkben, szigorú élelmiszerbiztonsági és környezetvédelmi szabályok mentén, felelősséggel előállított termékeink által értéket teremtsünk és kínáljunk. Büszkék vagyunk arra, hogy naponta egy millió fogyasztó tartja pékáruinkat érdemesnek újra vásárlásra.
Beszerzési Projekt Koordinátor
A beszerzési projekt menedzser koordinálja a beszerzéssel kapcsolatos projekteket és költségmegtakarítási kezdeményezéseket, valamint támogatja az operatív beszerzési tevékenységeket. Koordinálja a több szakmai területet érintő beszerzési folyamatokat, biztosítja az anyavállalat beszerzési csoportjával összehangolt működést, a folyamatok megfelelőségét, támogatja a beszállítók nyomon követését és a beszerzési folyamatok folyamatos javítását a tagvállalat szintjén, hozzájárulva a beszerzés hatékonyságához és a megtakarítások megvalósulásához.
A pozíció felelőssége és feladatai:
- A Fornetti beszerzési igazgatójának jelent, a beszerzési osztály munkáját támogatja beszerzési projektek koordinálásával, (pl.: költségoptimalizálás, beszállítók teljesítményének fejlesztése, beszerzési folyamatok javítása)
- Szorosan együttműködik az anyavállalat és a projektben résztvevő társosztályok képviselőivel a pontos anyagtervezés és a költségvetés összehangolásának biztosítása érdekében.
- Szervezi és moderálja a projektértekezleteket, nyomon követi a határidőket és elszámoltathatóságot az érdekelt felek között, feladata felismerni a projekt kockázatait, azokat eszkalálni, valamint enyhítési intézkedéseket kidolgozni.
- A napi beszerzési folyamatok támogatása, alaptárgyalások folytatása, a helyben beszerzett anyagok és szolgáltatások beszerzésének szakszerű levezetése.
- A beszerzési döntések megfelelő dokumentációjának és támogatásának biztosítása a helyi és csoportos megfeleléssel összhangban.
- Kapcsolódó jelentések és kimutatások készítése, KPI-ok, megtakarítások, projekt eredmények nyomon követése
- Segítségnyújtás a helyi beszállítók irányításában: a szállítások nyomon követése, visszaigazolások, kisebb követelések kezelése és alapvető szerződéses támogatás.
- Fejleszti a projektkövető eszközöket, azokat karbantartja és frissíti (pl. GANTT-diagramok, Action Rails, 4-box jelentések).
A sikeres jelölt rendelkezik:
- Ellátási lánc, logisztikai mérnöki vagy kapcsolódó területen szerzett felsőfokú végzettséggel
- Kommunikáció képes aktív angol nyelvtudással
- 2-4 év tapasztalata van beszerzés és/vagy projektmenedzsment terület, ideális esetben gyártási vagy ipari környezetben.
- Az MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook) erős ismerete; az MS Project vagy azzal egyenértékű PM-eszközök ismerete előny.
- Előny az ERP-rendszerekkel (pl. SAP) kapcsolatos tapasztalat.
- Erős kommunikációs és szervezési készségek; proaktív gondolkodásmód, figyelem a részletekre, gazdasági szemléletmód
- Dinamikus, eredményorientált, önálló munkavégzésre kész
Előnnyel pályázik, ha rendelkezik az alábbiakkal:
- Pékáru gyártásban, pékiparban szerzett ismeretek, tapasztalat
- Német és/vagy román nyelv ismerete
Amit Cégünk nyújt:
- Stabil nemzetközi vállalati környezet, szakmailag kiváló, együttműködő csapat
- Modern informatikai és műszaki háttér
- Versenyképes juttatási csomag
- Hosszú távú munkalehetőség
- Szakmai fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye: 6000 Kecskemét, Városföld 92.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, várjuk szakmai önéletrajzát a pozíció megjelölésével a Jelentkezem gombra kattintva!