Hírek
Fornetti üzletek a SuperStore-díjátadón

Rangos szakmai elismerést kapott két megújult arculattal rendelkező Fornetti-üzlet: a Ferenciek terén elhelyezkedő, a vállalat új street food koncepciójának jegyében életre keltett önkiszolgáló Fornetti Food & Beverage bolt, valamint egy szolnoki Coop-ban található péksarok is SuperStore díjat nyert. Az elismeréseket a hazai és nemzetközi szakmai zsűri a dizájn, az árubemutatás és a kiszolgálás minőségének szempontjait is figyelembe véve ítélte oda.

A SuperStore címre 11 kategóriában lehetett pályázni, amelyek közül kettőben is Fornetti-üzlet lett a győztes. Az idén a Ferenciek terén megnyitott Fornetti Food & Beverage (FFB) bolt a franchise kategóriában nyerte el a SuperStore díjat. Ez a cég új üzletláncának első boltja, ahol a már megkedvelt péksütemények mellett street food ételek – helyben sütött pizzák, wrapek, és szendvicsek – továbbá kávék, valamint kifejezetten az egészségtudatos fogyasztók igényeire szabott BakeFitt termékek és sajátmárkás cukormentes üdítők is kaphatók. A trendi, korszerű arculattal rendelkező üzletben mindezekhez gyors önkiszolgáló rendszerben lehet hozzájutni, amely koncepcionális megközelítés is hozzájárult a sikerhez.

Mindkét elismerést egy nemzetközi szakmai zsűri döntése nyomán kaphatták meg a Fornetti-boltok. A szakemberek döntésük meghozatala során kiemelten figyelték az üzletek koncepciójának megfelelő dizájnt, a célcsoport igényeivel harmonizáló külső és belső megjelenést, az árubemutatás mikéntjét és szakszerűségét, a személyzetet, a kiszolgálást, és a kommunikációt.

„Nagyon örülünk, hogy a szakma tetszését is elnyerte az új FFB-mintabolt. A Ferenciek terén található üzlet koncepcióját a legújabb fogyasztói igények figyelembevételével alkottuk meg: építettünk a street food-kultúra fejlődésére, az egészségtudatosság növekedésére, és dizájnra való egyre nagyobb odafigyelésre is” – mondta Bánhidi Attila, a Fornetti kereskedelmi és marketing ügyekért felelős ügyvezetője. A cégvezető hozzátette: „A SuperStore díj tovább növelte az üzletlánccal kapcsolatos magabiztosságunkat; ezek után még bátrabban folytathatjuk a megkezdett munkát, amelynek célja, hogy a Fornetti Food & Beverage boltok a közeljövőben a fővároson kívül a vidéki nagyvárosokban, sőt, Nyugat-Európában is hódíthassanak.”

Nem csak a Ferenciek terén található üzlet nyert azonban díjat: shop-in-shop kategóriában a 170. számú Coop-üzletben található Fornetti-péksarok lett a győztes. „Ez az elismerés elsősorban a Coop üzletlánccal való együttműködésünk nagyszerűségét dicséri. Remélem, a jövőben még sok hasonló, mindkét fél számára kedvező partnerséget tudunk majd kialakítani” – jegyezte meg Bánhidi Attila. „Világosan látszik, hogy a fogyasztók és a szakma is pozitívan értékeli a Fornetti megújulását, bátran folytathatjuk tovább az építkezést ebbe az irányba” – zárta gondolatait az ügyvezető.

  

  
Napról napra közel 1 millió ember fogyasztja a Fornetti termékeket. A fogyasztóink igényeihez igazodva a kínálat folyamatos megújítására helyezzük a hangsúlyt.
A Fornetti franchise rendszere lehetővé teszi, hogy Ön kis befektetéssel, kockázatmentesen bővíthesse meglévő üzletének kínálatát, vagy indíthasson egy új, jövedelmező vállalkozást.
A Fornetti 2004-ben alapította a Szívbeteg Gyermekekért Alapítványt, mely nonprofit szervezet több formában támogatja a betegek gyógyulását.